Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
Kierunek dla osób, które w przyszłości chcą pracować w działach marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstw lub korporacji międzynarodowych. Stawia nacisk na nowoczesną wiedzę dostosowaną do współczesnego rynku pracy.
Studia
ten kierunek możesz studiować na studiach II stopnia,
studia prowadzone są w trybie stacjonarnym (bezpłatne) i niestacjonarnym.
Ścieżki edukacyjne do wyboru
Studia II stopnia
e-biznes i nowoczesny marketing
strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim dyskurs i zarządzanie
Absolwent Zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
może podjąć pracę w działach marketingowych i sprzedażowych, organizacjach pozarządowych czy nawet międzynarodowych korporacjach,
zdobył nowoczesną wiedzę z zakresu e-biznesu, marketingu, zarządzania konfliktami w środowisku pracy, worl-life ballance i well-being,
posiada umiejętności i kompetencje przydatne na stanowiskach kierowniczych, w zarządzaniu zasobami ludzkimi czy kierowaniu zespołami.
Informacje dodatkowe
kierunek nowoczesny, dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy,
prawo do ubiegania się o przyjęcie na kierunek, mają osoby, które ukończyły studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie lub studia równorzędne w kraju lub za granicą, których efekty kształcenia osadzone są w obszarze nauk humanistycznych lub w obszarze nauk społecznych i posiadają dyplom ukończenia tych studiów (tytuł zawodowy licencjata lub magistra albo równorzędny) albo inny dokument ukończenia uczelni za granicą uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.