Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
Kierunek dla osób, które w przyszłości chcą pracować w działach marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstw lub korporacji międzynarodowych. Stawia nacisk na nowoczesną wiedzę dostosowaną do współczesnego rynku pracy.
Studia
ten kierunek możesz studiować na studiach II stopnia,
studia prowadzone są w trybie stacjonarnym (bezpłatne) i niestacjonarnym.
Ścieżki edukacyjne do wyboru
Studia II stopnia
e-biznes i nowoczesny marketing
strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim dyskurs i zarządzanie
Absolwent Zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
może podjąć pracę w działach marketingowych i sprzedażowych, organizacjach pozarządowych czy nawet międzynarodowych korporacjach,
zdobył nowoczesną wiedzę z zakresu e-biznesu, marketingu, zarządzania konfliktami w środowisku pracy, worl-life ballance i well-being,
posiada umiejętności i kompetencje przydatne na stanowiskach kierowniczych, w zarządzaniu zasobami ludzkimi czy kierowaniu zespołami.
Informacje dodatkowe
kierunek nowoczesny, dostosowany do potrzeb współczesnego rynku pracy,
prawo do ubiegania się o przyjęcie na kierunek, mają osoby, które ukończyły studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie lub studia równorzędne w kraju lub za granicą, których efekty kształcenia osadzone są w obszarze nauk humanistycznych lub w obszarze nauk społecznych i posiadają dyplom ukończenia tych studiów (tytuł zawodowy licencjata lub magistra albo równorzędny) albo inny dokument ukończenia uczelni za granicą uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany.