dr Agnieszka Grzechynka

  • doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce,
  • absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko – Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA,
  • autorka książki: „Lean Social Media. Szczupłe zarządzanie marką w mediach społecznościowych”,
  • od 2015 roku prowadzi agencję public relations Go Public, wcześniej przez wiele lat była związana z mediami,
  • pracowała jako dziennikarka i producentka Faktów TVN, a także jako reporterka stacji TVN24 i TTV,
  • swoje doświadczenia zawodowe wykorzystuje jako wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Ignatianum, gdzie odpowiada za przygotowywanie i prowadzenie zajęć dotyczących public relations, marketingu online, social media oraz zarządzania informacją. Ponieważ jest praktykiem – także prowadząc zajęcia stawia na praktykę. Jej kursy mają formę konwersatoryjną i opierają się na pracy na realnych projektach rynkowych,
  • w życiu prywatnym pasjonują ją sporty outdoorowe, szczególnie te, które można uprawiać w górach. W ostatnim roku wspięła się na Gerlach i Mnicha, a lista celów górskich ciągle się rozrasta. Jednym z nich jest wyprawa na Kilimandżaro, a także trekking do Base Camp pod Everestem. Uwielbia biegi długodystansowe, osiągając w nich drobne sukcesy. Stawała na podium kilku biegów górskich, w tym imprez: Gorce Ultra Trail, Garmin Ultra Race oraz Biegu Wschodzącego Słońca na Babią Górę. Biegając „na nizinach” udało jej się z kolei pokonać półmaraton w czasie 1:46:07 oraz pełen maraton w czasie 4:07:48. Pasjonują Ją także podróże, najchętniej w miejsca z dala od utartych, turystycznych szlaków.
dr Agnieszka Grzechynka