- w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie prowadzi zajęcia na kierunku Pedagogika,
- logopeda, neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny,
- pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny, terapeutka SI,
- obecnie w trakcie specjalizacji European Clinical Specialization Fluency Disorders w Belgii (terapia pacjentów z niepłynnością mowy),
- tytuł doktora nauk społecznych uzyskała w 2019 roku, temat rozprawy dotyczył ryzykownych zachowań w sieci u słyszącej i niesłyszącej młodzieży,
- w pracy zawodowej interesuje się niepłynnością mowy (zwłaszcza jąkanie) oraz wpływem niepełnosprawności sensorycznych na rozwój mowy dziecka,
- poza pracą interesuje Ją muzyka – gra na skrzypcach od 25 lat i wciąż interesują Ją kolejne instrumenty,
- zajmuje się też rysowaniem i tworzeniem książeczek dydaktycznych do terapii logopedycznej. Swój wolny czas poświęca rękodziełu i potrzebującym zwierzętom – jest wolontariuszką w jednej z prozwierzęcych fundacji.